Wednesday 9 February 2011

Enesetutvustus ja õpileping

1. nädala ülesanded

Esitan sama, mis oli I semestri kursusel ja ega vahepeal, ei ole midagi ka muutunud...

ENESETUTVUSTUS

2006. aasta detsembris avanes hea võimalus vahetada ametit. Asusin tööle Tartu Tervishoiu Kõrgkooli haridustehnoloogina. Vastavalt ametijuhendile olen õppejõududele toeks e-kursuste ja õpiobjektide loomisel. Et tööülesannetega edukalt toime tulla, olen osalenud kõikidel e-Õppe Arenduskeskuse seminaridel ja konverentsidel, vajalikel e-Ülikooli veebipõhistel koolitustel ja haridustehnoloogide võrgustiku töös.
Palju aastaid töötasin algklasside õpetajana, 2002. aastast klassiõpetajana. Sellel erialal olid minu valikud loodusained, kunstiõpetus ja käsitöö. Arvan, et minu eelnev amet ja hobid on tulnud kasuks õpiobjektide ning e-kursuste disainimisel ja interaktiivsemaks muutmisel.
Minu meelisvaldkond haridustehnoloogina on multimeedia vahendite (video, pilditöötlus, animatsioon, õppevideo) kasutamine. Selles vallas olen olnud valdavalt iseõppija, aga läbinud olen ka mitmeid e-Õppe Arenduskeskuse ja e-Ülikooli sellealaseid koolitusi.
Lisaks olen ka arvutiõpetaja kutseõppe õpilastele.
Olen osalenud ka mitmes rahvusvahelises erialaprojektis (n. CoCare Digital, TRAIN ). Seotus täiskasvunute haridusega annab võimaluse osaleda aprillis 2011 Itaalias koolitusel. Ootan seda põnevusega.
Minu tegemisi saab vaadata veel e-portfoolios.

ÕPILEPING

Reflektsioon punasega

Koostamise aluseks on kursuse programm

Teema – Ilmselt on kõik pakutav sellel kursusel minu jaoks oluline, sest töötan haridustehnoloogina. Eriti pakuvad huvi ekraanisalvestused ja multimeediumi vahendid.

Nii see ka oli, ainult liiga palju, ei jõudnud süvitsi asjaga tegeleda.

Eesmärgid – Uued teadmised ja oskused muudavad minu töö huvitavamaks, saan pakkuda oma kooli õppejõududele uusi vahendeid ja võimalusi e-õppes. Videod, ekraanisalvestused ja pilditöötlus on natuke ka minu hobi. Puhas õnn ja rõõm on töötada kui töö on ka hobi.

Strateegiad

  • Osalen kõigil kontaktpäevadel; peaaegu, ühest praktikumist puudusin põhjusega, viibisin koolitusel
  • osalen aktiivselt praktikumides; tegin läbi kõik ülesanded
  • püüan läbi lugeda vähemalt kõik kursuse õppematerjalid (kirjanduse jaoks napib aega); koduste ülesannete jaoks oli see vajalik
  • teen iga nädal ajaveebi sissekande; Päris nii ei olnud ja arvan, et e-õpe ei peaks olema nii rangelt kuupäevadega planeeritud. Vello Kukk on oma mitmes konverentsi ettekandes sellest rääkinud, et õppeija peab saama ise oma aega planeerida. Oluline on kuupäev, millal aine lõpeb ja millal on vaja hinne välja panna. Olen nõus, et kuidagi peab "tagant torkima", muidu kuhjub ja sooritused jäävad pealiskaudseks, aga sel juhul ei saa need tööd ka maksimaalset hinnet.
  • jälgin kursusekaaslaste tegemisi ja leian enda jaoks vajalikku ja huvitavat, nõustun ja vaidlen vastu. Ikka jälgisin, hea ju vaadata, millest teised kirjutavad ja enda jaoks huvitavat/vajalikku kokku koguda

Vahendid/ressursid – loota saab ainult endale ja ajale.

Hindamine – Kui teen kõik nagu eespool kirjutasin, küll siis ka tehtud saab. Milline on tulemus, näeb kevadel.



No comments:

Post a Comment